Loading

Anda ingin buat duit 6 angka sebulan dengan buat income dari rumah sahaja? Ini caranya…

Sekiranya anda mempunyai kerja sekarang, anda tidak perlu untuk berhenti bekerja just kerja macam biasa tetapi ada ada side income sehingga 6 angka. Caranya ialah anda boleh memulakan perniagaan dengan menjual di eBay.

Bayangkan anda bagun pagi celik mata kemudian bukak laptop anda sebelum pergi ke kerja untuk check order. Kemudian process order yang ada di eBay macam biasa tanpa perlu usik gaji anda. Gaji anda simpan boleh buat saving dan hasil income business anda boleh buat belanja harian.

Bayangkan dari hasil business anda boleh menampung perbelanja anda tanpa usik gaji anda. Ini saya tunjukkan satu website yang dipanggil sebagai eBay yang mempunyai peranan seperti Shoppe. Bagi kita di Malaysia mungkin kita lebih gemar membeli di Shoppe. Ianya lebih kurang macam market shoppe.

Cuma beza eBay dengan Shoppe ialah ebay merangkumi global market manakala shoppe adalah untuk market Malaysia sahaja. Yang menarik jual di ebay anda tidak perlu pandai untuk menjual barang dan tawar menawar dengan pembeli, jadi anda tidak perlu susah-susah payah nak kena jual ” hello hello hello nak beli tak” ” saya nak jual barang jomlah beli” ” mari beli barang ni” .

Anda tidak perlu susah begitu cuma bangun pagi just tengok laptop, process order setiap pagi macam itu saja tugas anda. Cuma anda kena tahu dekat ebay ini produk apa yang sesuai jual di ebay. Apabila anda dah jumpa winning produk untuk anda jual anda dah takde masalah.

FILE PHOTO: The eBay app is seen on a smartphone in this illustration taken, July 13, 2021. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration/File Photo

Anda boleh terus mencari produk tersebut dekat shoppe, ambil harga produk yang murah kemudian jual dekat market ebay dan process ini anda repeat sampailah akaun ada seratus listing, seribu listing untuk anda dapat buatb duit secara konsisten.

BIAR DUDUK MALAYSIA INCOME USD!!

Jika anda ingin mahir berniaga di ebay anda perlu kuasai 4 modul:

  1. Buat akaun ebay
  2. Produk yang sesuai di jual
  3. Lisitng barang dekat ebay
  4. Process order di ebay

Sekiranya anda berminat untuk belajar berniaga di ebay dan buat income dari rumah sila klik link dibawah..

>>> BELAJAR EBAY DARI TOP SELLER<<<

GAJI USD TAPI DUDUK MALAYSIA

[ PROMO KELAS EBAY RM 50!! ]

Leave a Reply

Your email address will not be published.