Loading

Sekarang ni ramai yang suka ambil kad kredit, kadang-kala ada yang ambil sebab nak nampak hebat depan kawan-kawan. Tetapi hutang kad kredit keliling pinggang. sini saya kongsikan cara selesaikan hutang kad kredit.

Sudah menjadi trend pada masa kini orang ramai menggunakan kad kredit kerana mereka tidak perlu membawa cash yang banyak. Tetapi ramai juga yang tidak reti untuk bayar balik hutang kad kredit sebab ramai yang guna luar kemampuan. Maklumlah, semasa shopping kad tu swipe saja tanpa ada limit.

Ramai juga tak tahu bagaimana hendak manipulated kad kredit ni, jadi kesannya bank tahu macam mana dia nak makan kita dengan bagi kad kredit. Jadi mari saya kongsikan macam mana cara selesaikan hutang kad kredit.

Sebenarnya kad kredit ni kita boleh gunakan untuk kita berjual beli dekat ebay. Dimana, ebay ini adalah satu platforn yang global bersifat seperti e-commerce. Sebab apa di ebay? sebab ebay ni dia telah ada seramai 750 juta pelanggar worldwide. Malaysia pun hanya 33.57 juta penduduk jadi pengguna ebay lebih 50 peratus penduduk di Malaysia.

Jadi anda tidak perlu lagi untuk mencari pelanggan. Jadi bagusnya ebay ini, kita hanya perlu letak produk kita sahaja dalam ebay. Anda tidak perlu untuk menjual sebab ebay dah carikan customer jadi masalah kita untuk dapatkan customer dan selesai. Tugas kita sebagai seller adalah untuk dapatkan produk yang sesuai.

Kita boleh guna kad kredit untuk kita buat buat beli modal barang apa yang kita nak jual. Mari saya beri beberapa contoh barang yang kita boleh bel kemudian jual di ebay. Contohnya deodorant Scion dekat shoppe hanya RM18 tetapi jual diebay harganya $35 untuk tiga unit. So kita dapat jual 3 kali ganda dari harga shoppe.

Kita tidak perlu pening-pening untuk buat stok untuk jaga kilang, tidak perlu semua tu. Jad keuntungan dekat ebay ni kita boleh guna untuk selesaikan hutang kad kredit dan lebihan keuntungan boleh tampung perbelanjaan harian tanpa usik gaji kita.

Sekiranya anda berminat untuk belajar dengan lebih detail bagaimana untuk berniaga di ebay. Sila klik link di bawah….

>>>>BELAJAR EBAY DARI PAKAR<<<

Jika anda ingin mahir berniaga di ebay anda perlu kuasai 4 modul:

  1. Buat akaun ebay
  2. Produk yang sesuai di jual
  3. Lisitng barang dekat ebay
  4. Process order di ebay

PROMO KELAS EBAY RM50!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.